PostNL Vertraging
PostNL Vertraging
Waarom heb ik mijn pakket nog niet?
Door drukte zijn er helaas meer vertragingen. Heeft u al een Track & Trace code? Dan is het pakket bij ons al de deur uit en ligt de vertraging dus bij PostNL.
Als er staat dat uw pakket nog niet ontvangen is, dan klopt dat niet geheel. Het pakket is nog niet ingescand op het sorteercentrum maar dus wel bij ons de deur uit.
Hoe kan ik zien waar mijn pakket is?
Bekijk eenvoudig uw Track & Trace code. U kunt deze code vinden in de verzendbevestigingsmail. Wanneer deze ingescand is, wordt hij traceerbaar.
Wanneer ga ik bellen?
In de meeste gevallen doen vertraagde pakketjes er een 1-4 werkdagen langer over, dus wacht alstublieft even af. Heeft u na 5 werkdagen na de oorspronkelijke bezorgdag het pakketje nóg niet ontvangen? Neem dan contact op. Het snelst bent u geholpen door te reageren per e-mail op de order of verzendbevestigingsmail.
Meer weten over wat er gebeurt met uw pakketje wanneer het onze winkel verlaat?
Lees dan zeker 'Wat gebeurt er met mijn pakketje wanneer je besteld bij van Pommeren?"